Babbu Natale : i migliori strumenti per seguì u so viaghju in direttu
Stasera, u veiculu u più veloce di u mondu parterà da u Polu Nordu. Se a distribuzione di i rigali dipende da a magia, u pianu di volu hè sorvegliatu da vicinu. Chì vo siate parenti di zitelli impazienti o appassiunati d'aeronautica, parechji strumenti vi permettenu di ùn perdere nunda di a notte da u 24 à u 25 dicembre.
NORAD : U più seriosu è u più anticu
Hè l'utile u più seriosu è u più anticu. U Cumandamentu di a difesa aerospaziale di l'America di u Nordu (NORAD) festeggia st'annu i 70 anni di u so prugramma di seguimentu di Babbu Natale. Ciò chì hà cuminciatu cum'è un sbagliu di numeru di telefonu in una publicità in u 1955, ridiriggiendu i zitelli versu u telefonu rossu di u cumandante in capu invece di un magazinu di ghjoculi, hè diventatu un'istituzione mundiale.
L'esperienza propone una vista in tre dimensioni di u globu, abbastanza "militare" ma assai pedagogica. U NORAD mobiliza per l'occasione i so satelliti infrarossi, capaci di rilevà a signatura termica di u nasu rossu di a renna Rodolphe, cusì cum'è i so aerei di caccia per scurtà u cunvoiu.
Per stu settantesimu anniversariu, l'istituzione innova faciliendu u cuntattu. I zitelli ùn anu più bisognu di un telefunu fissu per ghjunghje u centru d'operazioni. Una opzione di chjama via Internet hè oramai dispunibile direttamente nant'à u situ, sustenuta da un sistema di traduzione capace di gestisce più di 200 lingue.
FlightRadar24 : Per i passiunati d'aeronautica
Se avete l'abitudine di verificà se l'aereu di i vostri parenti hè à l'ora, vi piacerà st'opzione. U famosu situ di seguimentu di u trafficu aereu integra a slitta di Babbu Natale à mezu à i Boeing è i Airbus reali.
Hè l'opzione preferita di l'amatori d'aeronautica per u so umore pienu di dettagli tecnichi. Hè ancu pussibule di attivà a vista 3D via u buttone in bassu di a scheda di volu per una più grande immersione à mezu à u trafficu aereu reale.
Per truvà l'apparechju nant'à a mappa, basta à circà l'immatriculazione HOHOHO o u nome di codice SANTA1. A scheda di volu hè saporosa è u cura di u dettagliu spinta à l'estremu. L'arnese hè classificatu sottu u codice OACI ufficiale "SLEI" (per Sleigh) è propulsatu da nove motori "Rangifer tarandus", u nome scientificu di a renna.
Google : Un'approccia più visuale
Per un'approccia menu tecnica è più visuale, Google ferma una sicurezza cù u so situ "Sur la piste du Père Noël". L'interfaccia s'assumiglia quì à un cartone animatu gigantu. Google utiliza a so propria tecnulugia Maps per affissà a pusizione di a slitta, ma u vestimentu hè interamente trasfurmatu in ghjocu video.
U pannellu di cuntrollu mostra l'ultimu locu visitatu, a prossima destinazione è, soprattuttu, un cuntatore chì scorri in tempu reale per indicà u numeru di rigali distribuiti. In aspettendu u decollu, previstu intornu à e 11 ore (ora francese) u 24 dicembre, u situ funziona cum'è un grande calendairu di l'Avventu interattivu cù mini-ghjochi è attività di codice informaticu.
L'integrazione hè inoltre ideale nant'à i smartphone Android è iOS : una ricerca simplice "Père Noël" in l'applicazione Google Maps permette spessu di fà apparisce a slitta direttamente nant'à a mappa di u vostru quartieru.
Una bella tradizione chì ci ricorda chì a magia di Natale passa ancu per a tecnulugia moderna, mantendu sempri u so caratteru poeticu è famigliale.
